První měsíce Makra s Múzou

Onboarding 3 383 lidí, desítky onboardingových materiálů a pohled samotného Makra

První měsíce Makra s Múzou

„Múza nás zaujala ihned. Je inovativní, jiná než všechny konkurenční systémy,“ říká Andrea Lopatová, senior manažerka odměňování

Jak probíhá nasazení zcela nového systému pro více než 3 300 zaměstnanců? Jsou lidé otevření změnám, nebo se jim spíše brání? Co jsme si z toho odnesli pro další implementace?

Z našeho pohledu

Makro je první velký klient, který přešel na náš nový benefitový systém Múza

Předcházely tomu roky vývoje, testování s HR i uživateli, a také úspěch ve výběrovém řízení, kde jsme stáli proti konkurenci. Do samotného onboardingu 3 383 lidí se zapojily primárně čtyři týmy Benefit Plus napříč firmou: produkt, ACM, zákaznická podpora a marketing. Máme pro vás jejich pohled i tvrdá data.

0

onboardovaných uživatelů

0+

různých onboardingových materiálů

0

dotazů na infolince

0

transakcí za první měsíc od spuštění

Materiály, které jsme vytvořili pro hladký průběh onboardingu a adaptaci zaměstnanců na nový systém

Byli jsme připraveni na smršť dotazů, nakonec jich přišlo jen 90

Lidé byli zvyklí na jiný systém. Múza přináší ve světě benefitů velký posun kupředu.
Nové platební metody, převádění prostředků a 3 383 lidí napříč pozicemi.
Naše linka nakonec odbavila pouhých 90 dotazů. Lidé si díky intuitivnímu prostředí a instruktážním materiálům poradili sami.

„V den D bylo rozesláno několik tisíc onboardingových e-mailů a na infolince společně sedí hned několik oddělení. Múze věříme, ale chceme udělat maximum. Za celé tři měsíce nakonec přišlo jen 90 dotazů.“

Michaela Beranová

Múza onboarding manažer

„Potvrdilo se nám, že Múza je pro zaměstnance skutečně intuitivní a jednoduchá na ovládání, což je super. A platí to od managementu až po pracovníky ve skladu.“

Kateřina Krajčová

Senior IT Project Manager

Pohled těch nejdůležitějších - zaměstnanců Makra

Co říkají další zaměstnanci

Zaměstnanec

Makro

„Líbí se mi široká nabídka aktivit, možnost využívat benefity flexibilně, ať jde od wellness, kulturu, sport. Líbí se mi, že lze využít i na Bookingu.“

Zaměstnanec

Makro

„U každého obchodníka je popsáno, jak se dá benefit čerpat, takže se nemusím bát, že nebudu umět zaplatit. Díky MúzaPay v mobilu si snadno v případě potřeby převedu peníze na virtuální kartu ve chvíli, kdy potřebuji.“

Zaměstnanec

Makro

„Oproti dřívějšímu způsobu čerpání benefitů je vše rychlejší, přehlednější a dostupné na pár kliknutí. Aplikace MúzaPay je přehledná, platby probíhají hladce a bezpečně.“

HR pohled na věc

Múza vznikla s velkým ohledem na práci HR specialistů

Je rychlejší, přehlednější a jednodušší. Webová aplikace MúzaIn přináší správu interních benefitů i agend, jako jsou stravenky, finanční benefity či odpovědi na dotazy.

Co jsme se naučili a doporučujeme to i vám

Nebojte se změny

Více než 3 300 lidí zvládlo přechod na nový systém – ukázalo se, že obavy z přijetí jsou často zbytečné. Zaměstnanci změnu oceňují.

Onboarding musí být komplexní

Velký klient si zaslouží onboarding, který pokrývá všechny oblasti – technické, obsahové i lidské.

Komunikujte jako vaši zaměstnanci

Pracujte s různými typy obsahu - online i offline, přesně tak, jak jsou zvyklí vaši zaměstnanci.

Dejte si čas na přípravu

Proces onboardingu velkého klienta vždy vyžaduje čas týmu na straně poskytovatele - čím unikátnější, tím více času je třeba.

Co máme v plánu dál?

Nezastavujeme a chystáme pro vás spoustu novinek.

Expertní HR obsah od Benefit Plus na naší nové platformě

MúzaLife eventy pro inspiraci k podpoře zdraví zaměstnanců

Stálé posouvání produktu kupředu na základě zpětné vazby