Onboarding 3 383 lidí, desítky onboardingových materiálů a pohled samotného Makra
První měsíce Makra s Múzou
Jak probíhá nasazení zcela nového systému pro více než 3 300 zaměstnanců? Jsou lidé otevření změnám, nebo se jim spíše brání? Co jsme si z toho odnesli pro další implementace?
Z našeho pohledu
Předcházely tomu roky vývoje, testování s HR i uživateli, a také úspěch ve výběrovém řízení, kde jsme stáli proti konkurenci. Do samotného onboardingu 3 383 lidí se zapojily primárně čtyři týmy Benefit Plus napříč firmou: produkt, ACM, zákaznická podpora a marketing. Máme pro vás jejich pohled i tvrdá data.
0
onboardovaných uživatelů
0+
různých onboardingových materiálů
0
dotazů na infolince
0
transakcí za první měsíc od spuštění
Materiály, které jsme vytvořili pro hladký průběh onboardingu a adaptaci zaměstnanců na nový systém
Lidé byli zvyklí na jiný systém. Múza přináší ve světě benefitů velký posun kupředu.
Nové platební metody, převádění prostředků a 3 383 lidí napříč pozicemi.
Naše linka nakonec odbavila pouhých 90 dotazů. Lidé si díky intuitivnímu prostředí a instruktážním materiálům poradili sami.
„V den D bylo rozesláno několik tisíc onboardingových e-mailů a na infolince společně sedí hned několik oddělení. Múze věříme, ale chceme udělat maximum. Za celé tři měsíce nakonec přišlo jen 90 dotazů.“
Múza onboarding manažer
„Potvrdilo se nám, že Múza je pro zaměstnance skutečně intuitivní a jednoduchá na ovládání, což je super. A platí to od managementu až po pracovníky ve skladu.“
Senior IT Project Manager
Pohled těch nejdůležitějších - zaměstnanců Makra
Co říkají další zaměstnanci
Zaměstnanec
Makro
„Líbí se mi široká nabídka aktivit, možnost využívat benefity flexibilně, ať jde od wellness, kulturu, sport. Líbí se mi, že lze využít i na Bookingu.“
Zaměstnanec
Makro
„U každého obchodníka je popsáno, jak se dá benefit čerpat, takže se nemusím bát, že nebudu umět zaplatit. Díky MúzaPay v mobilu si snadno v případě potřeby převedu peníze na virtuální kartu ve chvíli, kdy potřebuji.“
Zaměstnanec
Makro
„Oproti dřívějšímu způsobu čerpání benefitů je vše rychlejší, přehlednější a dostupné na pár kliknutí. Aplikace MúzaPay je přehledná, platby probíhají hladce a bezpečně.“
HR pohled na věc
Je rychlejší, přehlednější a jednodušší. Webová aplikace MúzaIn přináší správu interních benefitů i agend, jako jsou stravenky, finanční benefity či odpovědi na dotazy.
Nebojte se změny
Více než 3 300 lidí zvládlo přechod na nový systém – ukázalo se, že obavy z přijetí jsou často zbytečné. Zaměstnanci změnu oceňují.
Onboarding musí být komplexní
Velký klient si zaslouží onboarding, který pokrývá všechny oblasti – technické, obsahové i lidské.
Komunikujte jako vaši zaměstnanci
Pracujte s různými typy obsahu - online i offline, přesně tak, jak jsou zvyklí vaši zaměstnanci.
Dejte si čas na přípravu
Proces onboardingu velkého klienta vždy vyžaduje čas týmu na straně poskytovatele - čím unikátnější, tím více času je třeba.
Nezastavujeme a chystáme pro vás spoustu novinek.